måndag 29 september 2014

Vecka 40

Vecka 39 avslutades med fredagsmys. Vi har idag pratat om hur det gick och utvärderat gruppens arbete. Förslaget var trevligt tyckte jag när jag lyssnade på gruppen i fredags men de tyckte att det blev lite rörigt när det genomfördes. Själv hade jag kompledigt och min nya kollega Eva gick in och vikarierade för mig.
Nästa mys blir fredag 24/10 och då är det Alfred G, Rasmus, Wilma, William, Olga och Emil som står för programmet.

Idag har Ingemo börjat med hälsoundersökningen för klassen. Hon kommer att hålla på med det idag måndag, på onsdag och på fredag. Sen ska hon vara klar med alla.

SO: Vi har avslutat avsnittet om Demokrati och Val och gått in på Lagar och regler. Det blir en del om polisens arbete, allemansrätten m.m.  Vi avslutar med ett kort prov när vi är klara med allt.

Läxor i vecka 40:
Språkläxa, tyska eller spanska.
Engelskaläxa, glosor till fredag. You are what you eat.
Matteläxa: Träna på inför diagnos 2. Två arbetsblad att göra hemma.

Fortsatt trevlig måndag! / Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar