söndag 16 juni 2013

Glad sommar!

Med sommarlovet kom regnet och blåsten. Synd för alla sommarlovslediga skolbarn! Passa på och gör nåt kul inomhus medan ni väntar på solskenet och värmen. Läs en bra bok eller se en film!
Själv har jag varit fastnaglad vid en ny bok som jag inte kunde släppa taget om. Helt underbart att bara få sjunka in i nåt annat och att längta tills det blir kväll och läsdags!
Sitter fortfarande och skriver på omdömena. Alla måste vara klara den 20/6 för då stänger vi ner skrivandet och alla omdömen publiceras på familjewebben. Om ni går in nu får ni ta med i beräkningen att det kan bli ändringar i sista minuten!
Det har varit ett mycket roligt och lärorikt läsår tillsammans med era glada och pigga barn! Vi har tillsammans åstadkommit mycket och när jag  utvärderar läsåret från min synvinkel är jag mycket nöjd. Till nästa år ska vi nå ännu högre höjder och jag ser fram emot nya utmaningar med kommande klass 5B.

Stort Tack för den fina sommargåvan! Alltid välkommet med nåt att stoppa i munnen såhär i midsommartid.

Jag önskar alla elever med familjer ett gott sommarlov! Njut och vila så mycket det bara går!

Välkomna tillbaka till skolan den 20/8!
Trevlig sommar önskar Birgitta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar